הסדרי נגישות חברת laser it
laser it נוקט את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
הסדרי נגישות מבנים
החברה אינה מקבלת קהל. ניתן לפנות אלינו דרך הערוצים הדיגיטליים או המוקד הטלפוני.שירות לקוחות נגיש
-
- הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
-
- מוקד טלפוני נגיש– המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
-
- אמצעים נוספים ליצירת קשר– קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט. העוסק הינו פטור ולכן אינו מחויב בהנגשת האתר אך עם זאת נעשו מאמצים רבים לבצע את מקסימום העבודה על הנגשת האתר והתאמתו לבעלי המוגבלויות.דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר. במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.פרטי רכז הנגישות בlaser it
-
- שם: רותם בן יעקב
-
- טלפון : (052) 835-6700
-
- דוא”ל : info@laserit.co.il